Zgadzam się Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania - przeczytaj naszą politykę prywatności
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki.

Najczęściej zadawane pytania

1. Jakie produkty znajdę w ofercie artgeist?

Naszą pasją jest dekoracja wnętrz: specjalizujemy się w projektowaniu, tworzeniu i sprzedaży nowoczesnych obrazów oraz oryginalnych fototapet. Oprócz tego nasza oferta bogata jest również w artystyczne tapety (w tym również wyjątkowe tapety Magma) oraz naklejki. Wzory, które oferujemy w ogromnej większości są autorskimi projektami naszych artystów i grafików, a każde zamówienie realizujemy indywidualnie, od początku do końca. Dzięki temu w artgeist możesz wybrać nie tylko wzór, który najbardziej przypadł Ci do gustu, ale również samodzielnie zdecydować o jego rozmiarze czy technice wykonania.

2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można łatwo i szybko złożyć bezpośrednio na stronie. Znalazłeś już motyw, który Cię urzekł? Teraz wystarczy odpowiednio go skonfigurować na stronie produktowej: wybrać technikę realizacji oraz interesujące Cię wymiary – a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka”. Kolejne kroki procesu zakupowego są proste i intuicyjne: wystarczy podać adres wysyłki, wybrać formę płatności oraz potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Jak mogę zapłacić za swoje zamówienie?

Dokonując zakupu na artgeist możesz wybrać jedną z kilku dostępnych form płatności: tradycyjny przelew bankowy, PayPal bądź kartę kredytową. W przypadku wyboru płatności online (PayPal, karta kredytowa) transakcja ma miejsce bezpośrednio po złożeniu zamówienia – zostaniesz przekierowany na stronę naszego partnera (PayPal lub Skrill) odpowiedzialnego za bezpieczne płatności online. Jeśli wybrałeś natomiast płatność przelewem bankowym, po złożeniu zamówienia otrzymasz mailowo dane bankowe niezbędne do wykonania przelewu. Realizację Twojego zamówienia rozpoczniemy natychmiast po otrzymaniu wpłaty.

4. Nie mam dużego zaufania do sklepów internetowych. Czy płatność online jest bezpieczna?

Jeśli chodzi o płatności internetowe, szybkość i bezpieczeństwo transakcji są naszymi priorytetami. Dla uzyskania pełnego bezpieczeństwa przesyłanych danych przebieg każdego procesu zakupowego w sklepie artgeist przesyłany jest przez szyfrowane połączenie SSL.Współpracujemy wyłą cznie z renomowanymi partnerami, światowymi liderami w branży: PayPal (amerykański potentat w dziedzinie płatności internetowych, obecny w niemal 200 krajach świata) i Skrill (brytyjska platforma oferująca przesyłanie płatności online).

5. Nie jestem pewien, czy moja płatność online przebiegła pomyślnie. Jak mogę to sprawdzić?

Po dokonaniu płatności online powinien wyświetlić się systemowy komunikat z informacją, czy transakcja zakończyła się sukcesem. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn komunikat ten nie wyświetlił się lub nie zapoznałeś się z jego treścią, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem obsługi klienta: telefonicznie pod numerem (+48) 71 715 27 33 bądź mailowo poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na adres mailowy [email protected]). Chętnie sprawdzimy w naszym systemie status transakcji i jak najszybciej damy Ci odpowiedź zwrotną

6. Czy mogę zapłacić za towar przy odbiorze?

Niestety nie ma takiej możliwości. Każde zamówienie realizowane jest dopiero po zaksięgowaniu wpłaty, a osobisty odbiór towaru nie jest przewidziany.

7. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Czas realizacji zamówienia może być różny w zależności od typu wybranego produktu – np. przygotowanie do wysyłki obrazu ręcznie malowanego trwa dłużej niż w przypadku wydruków na płótnie. Aktualne czasy realizacji zamówień dla poszczególnych technik widoczne są na stronach produktowych obok ceny, a także tutaj.

8. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki uzależnione są od typu produktu i kraju dostawy. Szczegółowy cennik kosztów wysyłki dla poszczególnych krajów dostępny jest tutaj.

9. Czy wysyłka organizowana jest wyłącznie za pośrednictwem kuriera?

Tak, ze względu na szybkość dostawy i możliwość śledzenia stanu wysyłki online przesyłamy nasze produkty wyłącznie za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich (UPS i DPD). Biorąc to pod uwagę, prosimy o niepodawanie jako adresu dostawy numerów skrytek pocztowych – najlepiej podać adres, pod którym w ciągu dnia ktoś będzie mógł pokwitować odbiór paczki (może to być również adres miejsca pracy).

10. Moja paczka dotarła o czasie, jednak po rozpakowaniu okazało się, że towar w transporcie uległ uszkodzeniu. Co teraz?

Doskonale wiemy, że oferowane przez nas produkty są delikatne, dlatego też staramy się, aby proces ich pakowania był dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Wszystkie nasze produkty pakowane są zgodnie z wymogami firm kurierskich DPD i UPS. Uszkodzenia towaru w trakcie transportu są bardzo rzadkie – jeżeli jednak już do nich doszło, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta: postaramy się jak najszybciej rozwiązać zaistniały problem.

11. Jestem zainteresowany zamówieniem większej liczby produktów. Czy mogę liczyć na jakieś zniżki?

Oczywiście, w przypadku stałej współpracy bądź jednorazowego zakupu większej liczby produktów istnieje możliwość negocjacji indywidualnych zniżek. Zachęcamy do kontaktu przez formularz kontaktowy, bądź bezpośrednio na adres mailowy [email protected].

12. Jaka jest różnica pomiędzy poszczególnymi technikami obrazów na płótnie?

Trzy oferowane przez artgeist techniki obrazów na płótnie to: wydruk Full HD, wydruk Premium Print oraz technika ręcznie malowana. Najbardziej podstawowa opcja to wydruk na płótnie: wzór nadrukowywany jest na prawdziwe bawełniane płótno malarskie za pomocą wielkoformatowych drukarek. Efektem końcowym jest trwały, wyraźny wydruk, gwarantujący wyrazistość konturów i pełnię kolorów. Technika ta idealna jest przede wszystkim dla zdjęć na płótnie oraz motywów inspirowanych sztuką nowoczesną i cyfrową - doskonała jakość wydruku pozwala z fotograficzną dokładnością oddać wszystkie niuanse wzoru. Dla tych, którzy swojemu wydrukowi chcieliby nadać nieco artystycznego szlifu, polecamy opcję Premium Print. Przy wyborze tej techniki powierzchnię wydruku nasi artyści-malarze pokrywają warstwą bezbarwnego żelu, naśladując kształty i kontury wydrukowanego motywu. Po zaschnięciu żel tworzy na powierzchni wydruku dodatkową warstwę imitującą pociągnięcia malarskiego pędzla. A jeśli dla kogoś ten poziom artystycznej inwencji nie jest jeszcze wystarczający, gorąco polecamy naszą sztandarową technikę wykonania: obraz ręcznie malowany. Wybrany przez klienta wzór jest wówczas od początku do końca wykonany ręcznie przez naszych artystów malarzy. Nasze obrazy malowane wykonujemy hiszpańskimi farbami akrylowymi - a dodatkowo część wzorów jest jeszcze wzbogacana o inne elementy dekoracyjne: konturówkę, brokat, ozdobne kamyczki. Na życzenie klienta powierzchnię obrazu ręcznie malowanego pokrywamy też bezbarwnym werniksem, który stanowi dodatkową warstwę ochronną.

13. Jak powiesić obraz jedno/wieloczęściowy?

Wszystkim naszym klientom przy zakupie obrazu gorąco polecamy wybór oferowanych przez nas akcesoriów: gwoździ i metalowych haczyków. Te niewielkie dodatki dostępne są w naprawdę korzystnych cenach, a znacznie ułatwiają zawieszenie obrazu na ścianie. Wieszanie obrazu rozpoczynamy od wbicia gwózdków w ścianę: przed przystąpieniem do tej czynności najlepiej odpowiednio wybrać miejsce zwieszenia obrazu i delikatnie oznaczyć ołówkiem miejsce wbicia gwoździa w ścianę. Warto zwrócić uwagę na odpowiednie rozmieszczenie gwoździ: obraz powinien być zawieszony na odpowiedniej wysokości (najczęściej: na wysokości wzroku) i w odpowiedniej odległości od innych elementów wystroju wnętrz: drzwi, mebli czy innych dekoracji. Przy użyciu więcej niż jednego gwoździa warto użyć poziomicy lub poprosić o kogoś o pomoc i korektę wizualną - aby mieć pewność, że obraz zawieszony będzie równo (tzn. równolegle do linii sufitu i podłogi). Po przygotowaniu gwoździ, wbijamy w drewniane krosno obrazu metalowe haczyki - w tylną, niewidoczną część krosna, ząbkami do dołu. Potem wystarczy już tylko nałożyć obraz z haczykami na wbite w ścianę gwózdki. Dodatkowe wskazówki? Najczęściej wystarczy powiesić każdy obraz (lub każdą część obrazu wieloelementowego) na jednym gwoździu - jednak w przypadku obrazów szerokich (szerszych niż 80-90 cm) warto rozważyć użycie dwóch gwoździ: obraz będzie wtedy stabilniejszy. W przypadku obrazów wieloczęściowych zalecamy pozostawienie zawsze odpowiednich odstępów pomiędzy poszczególnymi elementami - o szerokości ok. 2-3 cm. W ten sposób uzyskamy efekt wizualny widoczny na wizualizacjach, a poszczególne części obrazu będą tworzyć jeden spójny motyw. I ostatnia wskazówka: zachęcamy do popuszczenia wodzy fantazji! Duża część obrazów wieloczęściowych to kompozycje, które niekoniecznie muszą wisieć tuż obok siebie. Poszczególne części można wyeksponować w bardziej oryginalny sposób, np. na przeciwległych ścianach albo nawet w różnych pomieszczeniach.

14. Co to jest krosno? Jak wybrać jego grubość?

Krosno to wykonana z solidnego, wytrzymałego drewna konstrukcja, na której zamontowane jest płótno (w odróżnieniu od ramy krosno nie jest widoczne po zawieszeniu obrazu). Płótno pokrywa również boki krosna, dzięki czemu całość jest estetycznie neutralna i pasuje do każdego wnętrza. Każdy typ oferowanego przez nas krosna zapewnia solidne i pewne zamocowanie nawet obrazom wielkoformatowym (w przypadku większych rozmiarów obrazu, krosno jest dodatkowo wzmacniane środkową poprzeczką, która zapewnia stabilność również w przypadku formatów niestandardowych). Wybór odpowiedniego krosna pozostawiamy naszym klientom - poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które mogą ułatwić wybór :) Krosno standardowe - ma grubość 2 cm i jest najczęściej wybieraną przez naszych klientów opcją, gdyż idealnie nadaje się do małych i średnich mieszkań. Polecamy ten rodzaj krosna również do obrazów wieloczęściowych oraz do wnętrz bogatych w dekoracje ścienne - obraz idealnie wkomponuje się w aranżację pomieszczenia i nie zdominuje innych elementów dekoracyjnych. Krosno galeryjne (3D) jest nieco grubsze (2,8 cm) i przez to nadaje obrazowi więcej wyrazu - stąd też polecamy ten typ krosna do prostych, minimalistycznych wnętrz, gdzie powieszony na ścianie obraz ma być główną dekoracją, a nie jednym z wielu ozdobników. Krosno galeryjne idealnie sprawdzi się również w przypadku obrazów w dużych formatach - zwłaszcza jednoczęściowych i kwadratowych. Krosno maxx o grubości 4 cm to najsolidniejsze krosno w naszej ofercie i dedykowane jest przede wszystkim do obrazów, które mają stać się jedyną lub dominującą we wnętrzu dekoracją. Polecamy je również w przypadku pomieszczeń bardzo przestronnych - takich jak sale bankietowe i konferencyjne, hotelowe lobby czy lofty.

15. Dlaczego czas realizacji obrazu malowanego jest taki długi?

Wydłużony czas realizacji zamówienia wynika z faktu, że nie prowadzimy magazynu gotowych obrazów, które po otrzymaniu zamówienia wystarczy tylko spakować i wysłać. Każdy obraz wytwarzany jest na indywidualne zlecenie klienta - to właśnie dlatego każde zamówienie można dowolnie spersonalizować, wybierając np. wielkość obrazu czy grubość krosna. Dodatkowo obrazy ręcznie malowane wykonywane są od początku do końca przez artystów malarzy. W odróżnieniu od produkcji wydruków, proces tworzenia obrazów malowanych ma charakter rzemieślniczy i artystyczny - a nie automatyczny. Trudno w związku z tym wyznaczyć precyzyjny limit czasowy: niektóre wzory wymagają zamówienia dodatkowych elementów (takich jak np. brokat czy płatki złota), inne wymagają tak grubej warstwy farby, że sam proces schnięcia wydłuża się ze standardowych 1-2 dni do nawet 4-5 dni. Aktualnie maksymalny czas realizacji dla obrazów ręcznie malowanych to 10 dni roboczych - i naprawdę staramy się tego limitu nie przekraczać. Mamy nadzieję, że najwyższa jakość i autentyczna wyjątkowość naszych obrazów ręcznie malowanych wynagrodzą z nawiązką czas oczekiwania!

16. Którą formę płatności wybrać, jeśli zależy mi na czasie?

Jeśli zależy Ci na jak najszybszej realizacji zamówienia, najlepiej zdecydować się na wybór płatności online: kartą kredytową lub za pomocą systemu PayPal. Płatności dokonasz wówczas zaraz po złożeniu zamówienia, a my będziemy mogli rozpocząć produkcję nawet tego samego dnia (jeśli płatności dokonasz rano) lub następnego dnia (jeśli płatności dokonasz po południu lub wieczorem).

17. Co jest mi potrzebne do zamontowania fototapety/tapety?

Minimum akcesoriów i... zdolności manualnych :) Jeśli chodzi o niezbędne materiały i przybory, nieodzowny będzie klej do tapet (wraz z odpowiednim naczyniem, w którym można go rozrobić z wodą) oraz pędzel lub szczotka do nakładania kleju. Pomocny będzie również wałek, którym wygładzimy powierzchnię przyklejonej tapety oraz nożyk, którym idealnie przytniemy tapetę do wymiarów naszej ściany. Nie masz w domu żadnego z tych akcesoriów? Nie przejmuj się: kupując swą wymarzoną tapetę czy fototapetę w artgeist możesz zamówić wszystkie akcesoria, które są Ci potrzebne - osobno lub w wygodnym i korzystnym cenowo zestawie!

18. Z jakiego materiału wykonane są fototapety?

Tapety i fototapety artgeist wykonane są z flizeliny - jakościowego i wytrzymałego materiału, który w ciągu kilku ostatnich lat podbił rynek dekoracji ściennych. Tapety flizelinowe z powodzeniem konkurują dziś z tańszymi, ale i mniej wytrzymałymi tapetami papierowymi. Czym charakteryzuje się flizelina? Tak jak papier jest materiałem "oddychającym", przepuszczającym powietrze, ale dodatkowo nie rozciąga się i dzięki swojej charakterystycznej strukturze nie tylko pozwala maskować drobne niedoskonałości ściany, ale i stanowi dodatkową warstwę izolacyjną. Jest również wyjątkowo praktyczna: podczas montażu możemy delikatnie przesuwać pasy tapety, korygując jej położenie - a jeśli przyjdzie nam już usunąć tapetę flizelinową ze ściany, będzie to o wiele prostsze niż w przypadku tapet papierowych (materiał nie rwie się i łatwo odchodzi od ściany).

19. Co zrobić, gdy fototapeta nie ma dokładnie takiego samego wymiaru jak moja ściana?

Większość fototapet dostępnych w sklepie artgeist dostępna jest w szerokiej gamie rozmiarów, nawet tych największych. Jeśli mimo to tapeta jest mniejsza niż ściana, na którą chcemy ją przykleić, rozważmy inne sposoby aranżacji przestrzeni. Świetnym pomysłem może być np. umieszczenie tapety jedynie na fragmencie dostępnej ściany - osiągniemy wtedy ciekawy efekt wizualny, a dodatkowo wyodrębnimy optycznie poszczególne elementy na dużej przestrzeni (np. oddzielimy jadalnię od kuchni). Inny sposób to pomalowanie ściany wokół tapety na neutralny kolor, współgrający z kolorystyką fototapety. A jeśli wybrany przez nas wzór jest nieco za duży? Żaden problem: wystarczy przyciąć tapetę do pożądanego rozmiaru za pomocą nożyka.

20. Jaka jest maksymalna liczba znaków dla dedykacji?

120 znaków. Z naszego doświadczenia wynika, że to optymalna długość wiadomości, która sprawi, że będzie ona czytelna dla osoby obdarowanej i nie zajmie całej powierzchni płótna :) Jeśli jednak zależy Ci na dłuższej dedykacji, prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi klienta - indywidualnie ustalimy, czy dla wybranego przez Ciebie rozmiaru obrazu jest możliwa dłuższa dedykacja. Przypominamy, że tekst dedykacji umieszczany jest zawsze na tylnej części płótna - nie jest więc widoczny po zawieszeniu obrazu na ścianie.

21. Jakie płótno stosowane jest do produkcji obrazów?

Stosujemy wyłącznie prawdziwe płótna malarskie, wykonane w 100% z bawełny. Od lat sprowadzamy je z Włoch, wciąż od tego samego dostawcy z małego miasteczka niedaleko toskańskiej Lukki. Jesteśmy świadomi, że dla obniżenia kosztów wiele sklepów z artykułami dekoracyjnymi decyduje się na koszystanie z tańszych zamienników prawdziwego płótna (np. syntentycznego "płótna chińskiego" wykonanego z poliestru albo materiałów przypominających w dotyku papier). W artgeist uważamy jednak, że wybór wysokiej jakości materiałów (a płótna w szczególności) to inwestycja, która procentuje. Do produkcji naszych obrazów wykorzystujemy więc wyłącznie bawełniane płótno malarskie - zarówno w przypadku obrazów ręcznie malowanych, jak i artystycznych wydruków na płótnie.

22. Co mam zrobić, żeby skorzystać z kodu rabatowego?

Zacznij od wyboru odpowiedniego produktu: obrazu, fototapety, naklejki... Potem dodaj wybrany produkt do koszyka - i to właśnie tu, pod listą wybranych produktów, znajdziesz pole do wpisania kodu. Wystarczy wpisać lub wkleić tam kod zniżkowy i kliknąć przycisk "Zastosuj kupon". Strona przeładuje się automatycznie, a w koszyku od razu pojawi się nowa, obniżona cena.